Klachtenprocedure

Klachten en suggesties

Alprovi.nl is aangesloten bij de Stichting Webshop keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels dienen aan een aantal voorwaarden te voldoen. Webshop Keurmerk controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.

Klachten
Wij vinden het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent en tevreden blijft. Als u om wat voor reden dan ook ontevreden bent dan willen wij dit graag van u weten. Al uw klachten worden serieus behandeld en wij proberen altijd naar een goede oplossing te zoeken.

Mocht u niet tevreden zijn, dan verzoeken wij u uw klacht te melden. U stelt ons daarmee in de gelegenheid uw klacht op te lossen en u helpt ons de kwaliteit hoog te houden.

Ook zijn wij er bij gebaat dat u tevreden bent over onze webwinkel.

Suggesties
Heeft u een suggestie voor ons? Bijvoorbeeld over wat er verbeterd kan worden of welke producten u graag in ons assortiment zou zien? Wij vernemen het graag via het contactformulier of per mail info@alprovi.nl

Procedure voor het melden van een klacht:
1. Bel, mail info@alprovi.nl, vul het contactformulier in of stuur een brief.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging.
3. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
4. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
5. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.