Klachtenprocedure

Klachten en suggesties

Alprovi.nl is aangesloten bij de Stichting Webshop keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels dienen aan een aantal voorwaarden te voldoen. Webshop Keurmerk controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.

Klachten
Wij vinden het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent en tevreden blijft. Als u om wat voor reden dan ook ontevreden bent dan willen wij dit graag van u weten. Al uw klachten worden serieus behandeld en wij proberen altijd naar een goede oplossing te zoeken.

Mocht u niet tevreden zijn, dan verzoeken wij u uw klacht te melden. U stelt ons daarmee in de gelegenheid uw klacht op te lossen en u helpt ons de kwaliteit hoog te houden.

Ook zijn wij er bij gebaat dat u tevreden bent over onze webwinkel.

Suggesties
Heeft u een suggestie voor ons? Bijvoorbeeld over wat er verbeterd kan worden of welke producten u graag in ons assortiment zou zien? Wij vernemen het graag via het contactformulier of per mail info@alprovi.nl

Procedure voor het melden van een klacht:
1. Bel, mail info@alprovi.nl, vul het contactformulier in of stuur een brief.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging.
3. Alle klachten worden binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandeld.
4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk. Informatie hierover vindt u op de website www.keurmerk.info